AWS
flow-image

Ulepszanie obsługi i obniżanie kosztów w centrach kontaktowych

Ten zasób został opublikowany przez AWS

Wykorzystanie usług AWS AI do poprawy doświadczenia klienta.Nadszedł czas, aby porzucić wyzwania związane ze starszymi centrami kontaktowymi — długi czas oczekiwania, źle przekierowane połączenia i opóźnienia w rozwiązywaniu problemów. Zamiast tego wykorzystaj możliwości uczenia maszynowego i zapewnij klientom rozwiązania, których potrzebują.Przeczytaj e-book Ulepszanie obsługi i obniżanie kosztów w centrach kontaktowych, aby dowiedzieć się, jak możesz wykorzystać usługi AWS AI do: Obniżenia kosztów dzięki technologiom samoobsługowym, Zwiększenia wydajności agentów poprzez zmniejszenie liczby połączeń telefonicznych, Zidentyfikowanie szans usprawnień biznesowych poprzez zbieranie danych o lepszych interakcjach, Stworzenie sprawnych centrów obsługi telefonicznej i zapewnienie klientom doskonałych doświadczeń.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie ERP, Chmura, Przychody, Wydatki, Pracownicy, Szkolenie, Środowisko, CRM