ServiceNow
flow-image

Dzisiejsza automatyzacja procesów opiera się na niskim udziale kodowania i na zdolności do integracji

Ten zasób został opublikowany przez ServiceNow

Innowacje i transformacja cyfrowa to dla współczesnych organizacji biznesowych kwestia rozwoju i przetrwania. Firmy muszą szybciej niż kiedykolwiek dostosowywać się do szybko zmieniających się warunków rynkowych, tworząc nowe cyfrowe modele biznesowe i związane z nimi procesy.Muszą również przekształcać istniejące ręczne, nieefektywne i nieustrukturyzowane procesy w zautomatyzowane cyfrowe przepływy pracy, celem odblokowania produktywności i zapewniania klientom i pracownikom wspaniałych doznań. To jest właśnie istota automatyzacji procesów.Ze względu na przyspieszone tempo zmian, przedsiębiorstwa muszą automatyzować procesy o wiele rzędów wielkości szybciej i na większą skalę, niż było to możliwe przy zastosowaniu dotychczasowych podejść. Dotyczy to zarówno procesów biznesowych obejmujących bezpośrednie relacje z klientem, które napędzają najwyższy poziom rozwoju przedsiębiorstwa, jak i procesów roboczych skierowanych do pracowników, które zwiększają produktywność i wydajność oraz poprawiają wyniki finansowe. Skuteczne inicjatywy z zakresu automatyzacji procesów muszą dziś spełniać potrzeby wielu interesariuszy organizacji biznesowej, w tym: Osoby odpowiedzialne za procesy i liderzy funkcjonalni w całej firmie, Kierownicy wielofunkcyjnych zespołów ds. transformacji., Kierownicy wielofunkcyjnych zespołów ds. doskonałości operacyjnej. ,  Projektanci procesów i analitycy procesów biznesowych., Pracownicy wiedzy/procesu. Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji procesów w dzisiejszej rzeczywistości

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie ERP, Pracownicy, Środowisko, CRM