

Dzisiejsza automatyzacja procesów opiera się na niskim udziale kodowania i na zdolności do integracji
Ten zasób został opublikowany przez ServiceNow
Innowacje i transformacja cyfrowa to dla współczesnych organizacji biznesowych kwestia rozwoju i przetrwania. Firmy muszą szybciej niż kiedykolwiek dostosowywać się do szybko zmieniających się warunków rynkowych, tworząc nowe cyfrowe modele biznesowe i związane z nimi procesy.Muszą również przekształcać istniejące ręczne, nieefektywne i nieustrukturyzowane procesy w zautomatyzowane cyfrowe przepływy pracy, celem odblokowania produktywności i zapewniania klientom i pracownikom wspaniałych doznań. To jest właśnie istota automatyzacji procesów.Ze względu na przyspieszone tempo zmian, przedsiębiorstwa muszą automatyzować procesy o wiele rzędów wielkości szybciej i na większą skalę, niż było to możliwe przy zastosowaniu dotychczasowych podejść. Dotyczy to zarówno procesów biznesowych obejmujących bezpośrednie relacje z klientem, które napędzają najwyższy poziom rozwoju przedsiębiorstwa, jak i procesów roboczych skierowanych do pracowników, które zwiększają produktywność i wydajność oraz poprawiają wyniki finansowe. Skuteczne inicjatywy z zakresu automatyzacji procesów muszą dziś spełniać potrzeby wielu interesariuszy organizacji biznesowej, w tym: Osoby odpowiedzialne za procesy i liderzy funkcjonalni w całej firmie, Kierownicy wielofunkcyjnych zespołów ds. transformacji., Kierownicy wielofunkcyjnych zespołów ds. doskonałości operacyjnej. , Projektanci procesów i analitycy procesów biznesowych., Pracownicy wiedzy/procesu. Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji procesów w dzisiejszej rzeczywistości
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.